Over het Schiedams Vrouwen Platform

Het SVP is een platform voor informatie, inspiratie en ontmoeting voor alle vrouwen die wonen en/of werken in Schiedam of gewoon van onze stad houden.

Bijzondere en inspirerende vrouwen uit Schiedam, van alle leeftijden, komen sinds begin 2009 bijeen. Het SVP is ontstaan om in het themajaar van de gemeente "Sterke Vrouwen" ontmoetingen te creëren en faciliteren voor Schiedamse vrouwen. Ruim 450 vrouwen meldden zich aan. Sinds 2010 heeft een groep enthousiaste vrijwilligers het stokje overgenomen onder de naam: Schiedams Vrouwen Platform. Jaarlijks organiseren zij geheel vrijwillig en belangeloos een Walking Dinner.

Kennis en ervaring delen met elkaar.
Alle aangesloten vrouwen hebben een zeer verschillende achtergrond. Dat maakt het interessant om ervaring te delen met lot/deelgenoten of juist om informatie uit te wisselen over voor jou onbekende onderwerpen.

Inspiratie opdoen en doorgeven.
De bijeenkomst is steeds wisselend van karakter. De deelnemers ook. Maak kennis met het onbekende en inspireer elkaar met je ideëen, hobby of werk.

Andere vrouwen ontmoeten in je omgeving/stad.
Ben je onbekend in de stad of heb je behoefte aan nieuwe mensen om je heen, gebruik de bijeenkomst om nieuwe vriendinnen te maken of nieuwe zakelijke relaties aan te gaan.

Voor wie

Het Schiedams Vrouwen Platform is er voor iedere vrouw van elke leeftijd die Schiedam een warm hart toedraagt. Laat jij je graag door anderen informeren en inspireren? Of doe je dat liever zelf? Sluit je aan, ontmoet andere vrouwen en deel je ervaring.

Door wie

Het SVP is een netwerk voor en door vrouwen. Wisselende groepjes vrouwen organiseren op vrijwillige basis, belangenloos, de activiteiten. De coördinerende kerngroep bestaat uit circa zes personen.

Hartelijke groeten namens het SVP Walking Dinner organisatieteam 2019:

vlnr: Jennifer Dekker ~ Sandra Winkels ~ Jenneke van den Berg ~ Anette Kooij ~ Leonie Hulshof ~ Astrid van Pelt ~ Vera van der Vlerk ~ Soesja Boode

Wil je op de hoogte blijven van het SVP Walking Dinner evenement in Schiedam?

Meld je aan voor de digitale nieuwsbrief via svpschiedam@gmail.com of volg onze sociale media kanalen.

* * *

I nformatie over activiteiten uit voorgaande jaren vind je op www.svpschiedam.nl . (n.b. deze website wordt niet meer bijgewerkt) of bekijk het fotoarchief